środa, 13 listopada 2013

Literacka Gra Miejska

Ponieważ pod jednym z postów otrzymałem pytanie dotyczące zapowiadanej gry miejskiej, informuję, że już w najbliższy poniedziałek (18 listopada) rusza w Olsztynie „Literacka Gra Miejska”. Szczegóły dotyczące tego projektu zamieszcza np. Zbrodnia w Bibliotece. Odsyłam tutaj: http://zbrodniawbibliotece.pl/kronikakryminalna/3534,olsztynskaliterackagramiejska/ 
Zdradzę, że ja również biorę czynny udział w tym przedsięwzięciu. Oczywiście, zachęcam do wzięcia udziału w zabawie.

P.S.
"Kurier Olsztyński" zamieścił wywiad z Urszulą Witkowską - koordynatorką gry. Można tę rozmowę przeczytać tutaj: http://www.kurierolsztynski.pl/olsztyn-czyta-czy-nie-czyta/

2 komentarze:

  1. Bardzo, ale to bardzo fajny pomysł :)
    Mam nadzieję, że przyłączę się do akcji (nie, muszę się przyłączyć!) i niezmiernie żałuję że dopiero dziś się o niej dowiedziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic straconego. Wystarczy pobrać kartę do gry, np. w Planecie 11 i wyruszyć na trasę:) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń